1631
Tevreden klanten
783
Verkochte woningen
9
Klanttevredenheidsscore
5
Medewerkers
In 3 jaar tijd de grootste makelaar van Roosendaal.
Homi is ontstaan vanuit één van de snelst groeiende makelaarskantoren van Nederland: C&R Makelaars. 5 jaar geleden vonden wij dat de makelaardij anders kon of misschien wel moest. De traditionele makelaar van toen besteedde vrijwel geen aandacht aan de presentatie van de woningen en ging al zeker niet (online) actief opzoek naar kopers.
Ook de toegankelijkheid was dramatisch. Statische mannen in grijze pakken die vertellen wat de leeftijd van een keuken of cv is. Vragen naar de behoeftes en wensen van de kijkers werden vaak overgeslagen. Dit terwijl (naar onze mening) een huis meer is dan een stapel stenen. Bij de verkoop en aankoop van een huis speelt emotie een grote rol.

Met onze marketing en sales achtergrond zagen wij dat dit anders kon. Een goede presentatie van de woningen met de beste foto’s, vlotte teksten, plattegronden inclusief meubels inclusief een gepresenteerde video. En natuurlijk social media en online marketing. Daarnaast wilden we het makelen weer persoonlijk en betrokken maken. We begrijpen dat ieder mens anders is, persoonlijke aanpak en actief meedenken moet voorop staan.
Oktober 2016 schreven we ons in bij het KVK. We hadden nooit gedacht dat we na 4 jaar hier zouden staan. Binnen 2 jaar zijn we uitgegroeid tot een van de grootste makelaars van Roosendaal. Na 3 jaar verkochten we jaarlijks meer dan 200 woningen en mogen we ons de grootste noemen. Hoe we dit voor elkaar gebokst hebben? Wij doen het anders. Wij combineren passie met een dosis vakkennis en maken een makelen weer persoonlijk. Alles eruit halen, wij verkopen huizen alsof we er zelf wonen. Wij verleggen grenzen, alleen het uiterste voelt voor ons goed genoeg. Dit in combinatie met goed uitgedachte marketing. Ouderwets hard werken met nieuwerwetse media dus.